I Sørlansprintens tradisjon kårer vi alltid Løpets mest uheldige deltaker . Denne premien er å få tilbakebetalt startkontingent. I år har vi hatt noen gode kandidater til denne prisen Så den som kan kalle seg Løpets mest uheldige 2024 er Sivert Fuglestveit. Hilsen Løpsleder
 back to channel