I Sørlansprintens tradisjon kårer vi alltid Løpets mest uheldige deltaker .
Denne premien er å få tilbakebetalt startkontingent.
I år har vi hatt noen gode kandidater til denne prisen
Så den som kan kalle seg Løpets mest uheldige 2024 er Sivert Fuglestveit.
Hilsen Løpsleder
back to channel