zondag (9 februari) het ouder-kind toernooi
Alle pupillen rijden een 300 meter tegen hun ouders. Daarna rijden ze samen met hun ouders een estafette.
Geef via [email protected] door met welke ouder je meedoet! Bijvoorbeeld: "Ik doe mee met Papa Pietje"
Veiligheid:
Tijdens de estafette zijn er veel rijders op de baan! Zowel IJskonijnen als hun 'ouders' waarvan sommigen heel goed kunnen schaatsen en anderen helemaal niet.
Deze grote verschillen brengen risico's met zich mee. We vragen iedereen om daar goed rekening mee te houden.
Ook zijn de volgende veiligheidsmiddelen tijdens de estafette verplicht:
- handschoenen (bij voorkeur snijvast, maar dat is niet verplicht)
- helm
>>> vooraf aan de wedstrijd worden er caps uitgedeeld met nummers voor de estafette <<<<<
Wat is er te winnen:
- de ijskonijnen kunnen met hun 300m punten verdienen voor de ijskonijncup (max 200 punten)
- natuurlijk wil je winnen van je ouder
- de snelste koppels bij de estafette komen op het podium
back to channel